“10 Profound Shers By Mirza Ghalib”
“Hathoon key lakiroon pay matt jaa ae Ghalib,
Naseeb unkay bhi hotay hain jinkaay haath nahi hotay”
Whenever anyone talks about “meri kismat ne sath nhi diya” then always this quote of famous and undying shayar of the centuries Mirza Ghalib Saheb hit my mind.
Even those who are not ardent followers of Urdu Shayari, there might be a 0.00009% chances that he/she has not heard of Mirza Ghalib Saheb.
Today, on the 220th birthday of Assadullah Beg Khan Ghalib or Mirza Ghalib we have his profound words or Shayari that interprets that no one can pen down love and life like him. Born on December 27, 1797, Mirza Ghalib is one of the most celebrated Urdu poets whose finest poems have been written in the finest language of the world – Urdu.
Here I have shortlisted 1O couplets by Mirza Ghalib which prove that there’s simply no one like him:
1. Apni gali men mujhko na kar dafn baad-e-qatl
mere pate se khalq ko kyuun tera ghar mile
2. Ishq ne ‘Ghalib’ nikamma kar diya
varna ham bhi aadmi the kaam ke
3. ‘Ghalib’ bura na maan jo vaaiz bura kahe
aisa bhi koi hai ki sab achchha kahen jise
4. Jee dhoondhta hai fir vahi fursat ke raat din
baithe rahen tasavvur-e-jaanaan kiye huye
5. Ham ko maalum hai jannat ki haqiqat lekin
dil ke khush rakhne ko ‘ghalib‘ ye khayal achchha hai
6. Hazaron khvahisheñ aisī ki har khvahish pe dam nikle
bahut nikle mire arman lekin phir bhī kam nikle
7. Sarayy raah jo unsaay nazarr mili,
To naksh dil kay ubharr gayay,
Hum nazarr mila kar jhijhag gayay,
Woh nazarr jhukaa kar chalay gayay.
8. Matt poonch key kya haal hai mera tere pechhee,
Tu dekh key kya rangg hai tera meray aagay.
9. Hum toh fanaah ho gaye uskii ankhen dekh kar Ghalib,
Naa janay woh Aainaa kiasay dekhte hogey …!
10. Jala hai jism jahan dil bhey jal gaya hoga,
Kuraydtay ho jo ab raakkh, justjoo kya hai ?
Thanks For Reading! Stay Connected To Pepperfeed For More Such Updates!
Featured Image Courtesy.